Sv: Beta key Giveaway - Lockerz style!

Har man redan vunnit en tävling kan man inte tävla om en ny nyckel. Men man kan ju vara med och tävla, dock kommer ditt bidrag inte att väljas ut som en vinnare, så att säga smile

From    Johnzzon
Sent    2009-12-02 22:05:55
Subject    Day of Awesomeness
This day will go down in history as the day the first PM was sent on levelcap.se!

Rob skrev:

Har man redan vunnit en tävling kan man inte tävla om en ny nyckel. Men man kan ju vara med och tävla, dock kommer ditt bidrag inte att väljas ut som en vinnare, så att säga smile

Ah vad bra. För om ni hittar på något kul kanske jag vill vara med, som sagt tongue

Förr i tiden i Kina bestod deras murbruk av klibbigt ris och lera.
Om man då klubbar en blåval och lägger den på kinesiska muren - då skulle man få en jättestor sushi.

Funkar inte ännu?

Nix, väntar på svar ifrån Blizzard.

Om man då klubbar en blåval och lägger den på kinesiska muren - då skulle man få en jättestor sushi.

Konstigt att ett så stort företag med ett sådant stort tryck på sig inte kan fixa en liten bugg som gör att man inte kan aktivera sina nycklar :S

Senaste redigerad av freequest (2010-07-29 20:39:14)

Hvad skal man gøre for at vinde en beta key her? smile

kornrocks skrev:

Hvad skal man gøre for at vinde en beta key her? smile

Finns inga tävlingar ännu, då det fortfarande är trubbel med betanycklarna. Men när det löst sig så kommer tävlingar!

Blå Hund skrev:

Finns inga tävlingar ännu, då det fortfarande är trubbel med betanycklarna. Men när det löst sig så kommer tävlingar!

Det lyder godt big_smile

Sådär, nu verkar det fungera igen då Cataclysm nu finns på mitt battle.net och jag laddar ner klienten. Tävlingarna borde alltså inte vara så långt borta wink

Är det något ni vill se ifrån betan så hojta till!

yikes awezum, gief tävling nu så jag kan vinna en beta key! big_smile

Då är det bara hoppas att tävlingarna hoppar igång igen big_smile

fett taggad på tävling!! tongue

Bra första tävling smile Tycker det ska blandas nån sån här längre med lite kortare tävlingar The Instance Show style.

Dom kör en tävling med bästa bidragen vinner (1-4st nycklar i varje tävling brukar skilja lite) sen kör dom så folk har 2-8h (varierat lite) på sig, skulle kunna vara ett alternativ till först till kvarn nycklarna smile

Hittills har dom haft tävlingar där man ska skicka in bilder, dom har haft en dikttävling, en tävling där man skulle intervjua folk om vad dom visste om WoW och ju roligare svar man fick desto större chans att vinna.
Sen har dom även haft tävlingar där folk fått skriva och så har det lottats fram bland dom som kommenterat.

En tävling skulle kunna vara att folk ska motivera varför just dom ska ha en betanyckel och så kan man lägga in en liten twist.
Det delas ut två nycklar men en är till den bästa seriösa och en är till den bästa överdrivna så får folk helt enkelt bestämma sig vilken man ska satsa på (man kan bara satsa på den ena).
Sen skriver ni kanske det som nyhet och på Facebook runt 11-tiden på morgonen och sen så går ni ut med vinnaren kanske kl 22 på kvällen eller liknande så har folk hela dagen på sig vilket gör att man kan ha nycklar som går ut snabbt som först till kvarn-nycklar men folk har fortfarande samma chans oavsett vilka tider man jobbar och liknande (kan såklart spela roll i vissa fall men överlag blir det fler som kan delta på samma villkor smile

Kan ni inte köra en tävling där man kan få hitta på en boss encounter som man skulle vilja se in-game (spells, mechanics etc etc) eller eventuellt en tävling där man ska hitta på något som man tycker saknas i spelet.

Ett exempel skulle kunna vara: Hur långt är du beredd att gå för en betanyckel...

En rolig tävling hade varit att folk får skriva vad dom skulle vara beredda att göra för en betanyckel.
Ni väljer ut dom bästa förslagen och sen får dessa en nyckel mot att dom skickar in bevis på att dom gör det (typ om nån skriver "spela WoW mitt i centrum" så får skicka in ett foto där den sitter och spelar WoW i centrum där den håller upp en lapp med sitt forumnamn (man kan även göra att folk får skicka in bilder/filmer som bidrag och ni väljer ut dom bästa).

Någon som vet när tävlingen skulle börja? skulle göra vad som helst för en Beta key smile

Det är ju bara att vänta, annars kan du kolla på någon av de andra många sidorna som delar ut beta nycklar.

som vilka? ^^

Hallå gott folk jag är ny här smile mycke trevlig sida. looking forward skriva posts här ^^

5 YeR WoW Veteran

Kratos skrev:

Hallå gott folk jag är ny här :) mycke trevlig sida. looking forward skriva posts här ^^

Välkommen :)

rawr

tackar smile

5 YeR WoW Veteran

När tros nästa tävling komma? smile

En till tävling snart kanske? smile

☺/
/▌ Hai dere nubs
/ \

lolan1 skrev:

En till tävling snart kanske? :)

Jodå, vi ska se om vi hinner få till en till i veckan :)

rawr

Blir det en stor tävling som de 2 andra ni haft med typ 10 nycklar eller en liten som utlottningarna? Det var en bra ide att man skulle visa hur långt man kunde gå, kanske kan ta upp det ämnet igen om ni inte tycker det blir för enformigt eller om ni har en bättre ide. Jag var inte registrerad när den tävlingen pågick och jag tror det är likadant för vissa andra smile