Tråd: Vad nickar ni i Starcraft 2?

För de som spelar Starcraft 2 kan det vara trevligt att spela ihop med, eller emot, andra medlemmar här på Levelcap!

Jag kommer nicka East (.rob) i SC2 och ni är välkomna att lägga till mig! smile

From    Johnzzon
Sent    2009-12-02 22:05:55
Subject    Day of Awesomeness
This day will go down in history as the day the first PM was sent on levelcap.se!

Sv: Vad nickar ni i Starcraft 2?

Zackiz
133

Senaste redigerad av Zackiz (2010-07-28 22:52:58)

"I could aim, but with this thing, I don't have to."
-Unnamed genius

Maczie
yikes

Estuans interius ira vehementi.

Aloc, läs det inte baklänges tongue

Har inte varit så mycket för Starcraft men tvåan e niiiice, inte så bra än men det kommer tongue

Senaste redigerad av Buttérz (2010-07-28 00:13:33)

East, #391. Annars estling@gmail.com för REAL ID. Jag bryr mig inte om vem som addar mig som real id, jag är ju en kändis.. På Levelcap x)

Min profil: http://eu.battle.net/sc2/en/profile/268572/1/East/

From    Johnzzon
This day will go down in history as the day the first PM was sent on levelcap.se!

På betan hette jag Tobzu(.Triby).

Lär heta det nu också. Får spelet i brevlådan imorn.

Blizzard är dock elaka som inte låter mig ha siffror i namnet :<

Edit: Heter Tobzu #433

Senaste redigerad av Coke (2010-07-28 19:08:45)

Jag vägrar byta avatar och flög ut genom fönstret.

Man kan använda facebook för att hitta realid friends..Man kan hitta alla på allt på facebook numera tycks det som :S

Jag vägrar byta avatar och flög ut genom fönstret.

Izig #756

It's not the fart that kills you, it's the smell/smäll

Stormbringer. Ingen punkt efteråt, bara Stormbringer.

wow.se-nick: Falcon

Utan kod är namnen relativt ointressanta smile

Bajentiger skrev:

Varför? Vad gör koden/siffran? Jag har ingen aning, men då har jag inte köpt SC2 än.

Förr i tiden i Kina bestod deras murbruk av klibbigt ris och lera.
Om man då klubbar en blåval och lägger den på kinesiska muren - då skulle man få en jättestor sushi.

Blå Hund skrev:
Bajentiger skrev:

Varför? Vad gör koden/siffran? Jag har ingen aning, men då har jag inte köpt SC2 än.

Iofs beror detväl på vad man anser är syftet med tråden, men för att kunna lägga till någon är jag rätt säker på att koden krävs (verkar så iaf)

Senaste redigerad av Bajentiger (2010-07-28 22:09:46)

Jao. Ni har helt rätt. "Identifier", dvs koden, måste användas om man lägger till genom nicknames. om man lägger till real id, är det e-mailadressen för battle.net-kontot som används.

Koden gör att spelare med samma namn blir identifierade som olika personer. Dvs, jag nickar East och det gör säkert fler än jag. Därför finns koden  #391 som identifierar mig som den East du söker wink

From    Johnzzon

Rob skrev:

Jao. Ni har helt rätt. "Identifier", dvs koden, måste användas om man lägger till genom nicknames. om man lägger till real id, är det e-mailadressen för battle.net-kontot som används.

Koden gör att spelare med samma namn blir identifierade som olika personer. Dvs, jag nickar East och det gör säkert fler än jag. Därför finns koden  #391 som identifierar mig som den East du söker wink

Jahaaaa, så man kan heta vad som helst, även om det redan finns? Inga unika nicknames alltså, som i WoW?

Förr i tiden i Kina bestod deras murbruk av klibbigt ris och lera.
Om man då klubbar en blåval och lägger den på kinesiska muren - då skulle man få en jättestor sushi.

Blå Hund skrev:
Rob skrev:

Jahaaaa, så man kan heta vad som helst, även om det redan finns? Inga unika nicknames alltså, som i WoW?

Verkar vara så ja. Men hade  känts lite logiskt om koden var numret i turordningen av de som heter samma sak, fast antar att Blizzard har haft en anledning till att undvika det.

Ni kan adda mig om ni vill ha någon att spela med smile
patriknilsson935@hotmail.com

Ok, Stormbringer #343 var det, för att adda ^^

wow.se-nick: Falcon

Farlander#712 smile

Senaste redigerad av Amdir (2010-08-12 18:28:03)

pirre_p_89@hotmail.com REAL ID adda om ni vill, är dock väldigt kass på MP för tillfället.