Tråd: Cataclysm livestream 12:00*

* Slut!

Det är en regnig, kall och blåsig söndag över Sverige och vad passar inte bättre än att slappa framför datorn? Har du inget för dig kan du kika in på vår Livestream klockan 12 idag!

Jag har fått ordning på Xfire, så förhoppningsvis kommer kvalitén att vara bättre än tidigare. Dessvärre vet jag inte om det kommer flyta eller om det kommer lagga, men det märker vi.

Om det är något ni vill se så kan ni skriva i chatten eller kommentera nyheten! Eftersom jag har questat färdigt i Deepholm tänkte jag bege mig till Vasjir igen och fortsätta där.

Håll till godo!

From    Johnzzon
Sent    2009-12-02 22:05:55
Subject    Day of Awesomeness
This day will go down in history as the day the first PM was sent on levelcap.se!

Sv: Cataclysm livestream 12:00*

EU-realmen ligger nere, så jag kör en ny karaktär på en annan server om det inte funkar kl 12.

From    Johnzzon
This day will go down in history as the day the first PM was sent on levelcap.se!

Vilken level är deepholm för, och hur kommer jag dit?

wow.se-nick: Falcon

Är väl egentligen lite ot men vet man hur länge betan kommer hålla på ungefär?

It's not the fart that kills you, it's the smell/smäll

Deepholm är 82+ och man kommer dit via en Quest som finns i Norra Orgrimmar. Hur man tar sig dit som Alliance har jag ingen aning om och struntar blanka f_n i det. Horde for the win!

OT: Betan kommer nog pågå ett par månader till, det är omöjligt att svara på. En fågel har viskat att Blizzard siktar in sig på en mid-oktober-release (runt BlizzCon), fast troligtvis är det väl i November (som vanligt) ^^

From    Johnzzon

Rob skrev:

Deepholm är 82+ och man kommer dit via en Quest som finns i Norra Orgrimmar. Hur man tar sig dit som Alliance har jag ingen aning om och struntar blanka f_n i det. Horde for the win!

Alliance har ett likadant quest, fast i Stormwind.

rawr

Hittade Deepholm.. eller tja, kom till Maelstrom och trodde man skulle hoppa ner i maelstrom för att komma dit och nu är jag fast där nere sad

Member The 13th skrev:

Hittade Deepholm.. eller tja, kom till Maelstrom och trodde man skulle hoppa ner i maelstrom för att komma dit och nu är jag fast där nere :(

Ajdå...

rawr

mm så jävla drygt. försöker med auto unstuck och hoppa till samma plats där jag dog för att ressa hmm
edit: haha, jag prickade rätt. nu är jag där jag ska vara

Senaste redigerad av Member The 13th (2010-07-26 02:40:11)